wtorek, 2 lutego 2010

Co do szpitala?


Chciałbym przytoczyć wypowiedź z forum Fundacji Serce Dziecka:

Witaj Justyna
ubranka dla synka musisz mieć swoje , kocyk, poduszkę jeśli chcesz. Kosmetyki, ręcznik do kąpieli , czapeczkę i cieplejszy sweterek jak będziesz na badania po operacji chodzić z nim ,bo przeciągi na korytarzu . Sobie karimatę do spania, koc, poduszkę . Pieluszki dla synka , chusteczki, butelki, to wszystko co potrzebujesz codziennie dla dziecka i dla siebie.
Przepraszam , że piszę tak chaotycznie .Ja zabrałam z domu naprawdę dużo wszystkiego. więc nie musisz tak jak ja przesadzać.
Powodzenia. Mój synek miał z racji swojej wady dextropozycje aorty 50 %
_________________
mama Fabiana TOF
korekta wady 29.10.09- Poznań.



My na szczęście nie potrzebujemy karimaty do Katowic.

1 komentarz:

  1. Weszłam na blog przypadkiem, gdyż mój syn też ma na imię Bruno jak i Wasz synek;-)
    Trzymajcie się!
    Jesteście wspaniałymi rodzicami ślicznego chłopczyka!
    Dużo zdrowia Wam życzę!

    Mama Bruna

    OdpowiedzUsuń